Mogą Państwo złożyć swoje zamówienie w różnoraki sposób. Oprócz tradycyjnego dodania produktu do koszyka i przejścia przez procedurę zakupu opisaną poniżej, można złożyć zamówienie:
 
- telefonicznie - dzwoniąc pod numer telefonu: (056) 465 60 15 lub kom. 0 509 560 075 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w sobotę między 10:00 - 14:00. Telefon odbierze kompetentna osoba, która oprócz przyjęcia Twojego zamówienia chętnie udzieli informacji i pomoże w dokonaniu wyboru.
 
- e-mailowo - pisząc maila pod adres poczta@gerke.com.pl. W mailu należy zawrzeć wszelkie dane korespondencyjne oraz wskazać formę płatności i rodzaj przesyłki. Po odebraniu przez nas maila, odpowiedzialna osoba niezwłocznie skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby potwierdzić zamówienie.

Składanie zamówienia przez stronę www.zegarki.twoje-zakupy.pl

Po dokonaniu wyboru płatności i dostawy należy kliknąć zamawiam”.


Krok 4 – wypełnienie formularza



 
Należy wypełnić dane korespondencyjne i kliknąć „zamów”.
Pozycje oznaczone gwiazdką są wymagane.


Krok 5 – potwierdzenie danych i uwagi

 

Na tym etapie należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych i szczegółów zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniu wybierasz opcję „wróć”. Jeżeli są one zgodne z tym, co wcześniej zostało wprowadzone, zatwierdź zamówienie przez przycisk „zamawiam”. Od tego momentu zamówienie jest widoczne w naszym systemie.
 
Pole "uwagi" służy do zamieszczania danych do F-Vat, informacji odnośnie dopasowania bransolety do ręki, wynegocjowanej ceny, itp.


Krok 6 – płatność za zamówienie (dotyczy płatności online)


 

W tym miejscu możesz wybrać dokładny sposób zapłaty za zamówienie. Wszystkie opcje oprócz „karta kredytowa” i „przelew bankowy”, dotyczą szybkiego przelewu z konkretnego banku. Po wybraniu tej opcji system przeniesie Cię na stronę Twojego banku, gdzie można się zalogować i wykonać szybki przelew.
Opcja "karta kredytowa" pozwala na zapłatę kartą kredytową/płatniczą.
Opcja "przelew bankowy" jest odpowiednia dla osób, które nie posiadają konta w żadnym z wymienionych wyżej banków. Po jej wybraniu zostaną wyświetlone dane do przelewu takie jak numer konta, nazwa odbiorcy i tytuł wpłaty. Należy wtedy ręcznie dokonać przelewu ze swojego banku. Jeśli już dokonałaś wyboru naciśnij przycisk "zapłać online" i postępuj według wskazówek wyświetlanych przez Twój bank.

UWAGA:
Płatność realizowana jest za pośrednictwem firmy PayU S.A.
Można dokonać płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe. W tym celu należy poprzestać na kroku 5 i nie dokonywać płatności online.
 
Dane do przelewu:
Zegarmistrz Krzysztof Gerke
ul. Chełmińska 75
86-300 Grudziądz
nr konta: 02 1090 1678 0000 0001 3014 9122
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia
Jeśli zamówienie zostało złożone prawidłowo to na adres e-mail podany w formularzu system automatycznie wysyła potwierdzenie złożenia zamówienia.